"Jag startade trenden..."

"Jag startade trenden... Åh!! Så trött på alla som ska härma en hela tiden!"

"Jag säger inte vart jag köpte den för då kommer bara alla fjortisar köpa den.."

Okej, IQ-befriade människor. Saker som ni säger er vara FÖRST med har funnits i åratal. Så shut the f*ck up..

T ex:


DEN ROSA MJUKISDRESSEN
Denna jävla dressen tvingas man se alla såkallade "kändis"bloggarna ha på sig. Både Kisse och Dessie har utgett sig för att ha varit skaparen av "trenden". OK, girls!!
* För det första dem har funnits i åratal, enligt mig är dem SJUKT ute och jag tycker bara det ser så trash ut att gå runt i en sådan. 
* För det andra dem är sjukt fula?!
* För det tredje går någon UT med en sån?!
* För det fjärde varför köper dem en för LITEN storlek i tröjan, ska det se sexigt ut? Ni lyckas inte tjejer, så lägg ner.


HELLO KITTY
Den lilla söta katten. Det är igen samma människor (Kissie och Dessie) som tror att dem har skapat en s.k trend i att ha Hello Kitty saker. Även här måste jag säga att det har funnits SÅ JÄVLA LÄNGE och inte är det nån trash brud från nån blogg som skapat en trend med den.
Jag tycker Hello Kitty är jätte cute, men om Kissie-Mjau är skaparen vill jag inte bära något/äga något med Hello kitty. Som tur är så är ju det INTE sant!





ROSA LÄPPSTIFT
Vad är det här?! Är det meningen att det ska vara snyggt?! Personligen tycker jag att det ser förj*vligt ut! "Jag säger inte vilket märke eller var jag köpte det" Ha ha ha, NEJ tack jag vill inte veta.....





"JAG ÄR SÅ RIK - ni är fattiga"
"Nej, om jag glömde att alla inte är kändisbloggare och tjänar lika mycket som oss i månaden."
"Jag tjänar mer än din morsa"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Why man, whyyy???? Jag vill ju också vara storbloggare och tjäna feta cash. Det verkar så glamoröst att få en tårta i ansiktet, bli stoppad på, slagen, få dagliga hatkommentarer osv... Att den också vara så fruktansvärt rik men fortfarande går man runt i Gina tricot lasarna dag in och dag ut.
Sen om ni nu tjänar så mycket; varför då inte anställa en sminkös? Det verkar vara ett tjänt problem att storbloggarna inte kan sminka sig....



Kommentarer
Postat av: ....

Azzå du är typ helt utesluten du beter dej fan sj

Som en fjortis och du kallar Kissie fjortis du är fan

Precis lika dan som henne biatzzzh

2011-12-03 @ 00:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0