Reality check

Okej att Kiss tjänar lite pengar på sin blogg. Men wtf ärligt talat de hon gör är ju att skämma ut sig och bli ökänd genom hur hon framställer sig själv!

För dom ynka pengarna hon tjänar i månaden hade jag inte offrat mitt rykte 4 life! Aldrig i livet!

Och att hon blir rik på sin blogg är ju bara bullshit! Fakta är ju att Blondinbella (Sveriges mest lästa blogg) inte tjänar dom pengar hon tidigare utgett sig för att göra utan drar in cirka 400.000 om året.
Och kissie tjänar MKT sämre..


Jag är rik men inte ni, jag har råd men inte ni..


Dom som är rika skryter icke om sina pengar så är det.. dom som vill flasha är ofta wannabees.. Klart tjejen kan köpa kläder och smink till förbannelse i månaden..
Hon bor ju hemma utan räkningar... Välkommen ut i verkligheten sen.

Tjejen är inte direkt förankrad till verkligheten och Karma borde snart ge sig till känna.

You wish                                              Reality
                         

Välkommen till verkligheten. Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0