Vad folk tycker om Kissie

Helt seriöst, Kissekatten. Det räcker med dina kommentarer så som:
"I know you love me!"
"Läsare älskar mig!"
"I am the one and only Barbie!"
"Jag är så snygg!"
"Alla skulle vilja vara mig"

DET RÄCKER!!!!!!!!! Här kommer lite urval av kommentarer till Kissie från youtube: 

"sminken din e helt jævlig! sorry, men ikkje tror at alle vil være deg. ego much?"

"fan va jag vill slå dig men då kmr min knoge bli färgad bajsbrun av ditt äckliga smink for life..."

"DU ÄR ett I-lands problem!"

"haha jag gick förbi henne på f-plan idag, hon såg ut som ett uteblivet får :D"

"kolla smink randen på halsen!! HAHHAHA"

"du ser ut som en näbbmus"

"Heregud så man kan se ut! Och hata rösten, man får ju ont i öronen av den och ont i ögonen av brunkrämen och de fula rosa läpparna, man vill ju bara slita loss löshåret från skallen på henne, blä, urk och uch!"

"Why do you look orange!!!???"



Ps. Sexy picture. Gillar näsan, finnhyn, avblektahåret, grishyn.. MJAU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0