Stackars tjej

Denna bilden kunde man hitta i desiree nilssons blogg








Några inlägg senare skriver hon följande:



Avundsjuka..SUCK!

Fick självklart komentarer om att jag har photoshoppat mina ben för att se smalare ut, Tack! Tar det verkligen som en komplimang, tycker det är skitgulligt sagt med tanke på att jag inte ens vet hur man laddar hem photoshop! Vissa kan man ju verkligen se på hur folk redigerar sina ben smalare, men dock ser jag inget tecken på sånt på mina bilder! Men tack så mycket för att ni säger att jag är så smal att jag ser redigerad ut, det stärkte självförtroendet lite mer, även fast det knappt går att höja för att det är på topp redan.. Men men, thank u! ;) *Avundsjuka va?*



_____________________________________________________________________________________________


För det första: JAG BLIR INTE AVUNDSJUK PÅ DOM BENEN!! BLIR NÅGON DET??!!! SNÄLLA HÖR AV DIG SÅ JAG FÅR HÖRA DINA ARGUMENT I SÅDANA FALL??!!

HAHA.

MEN TROR TJEJEN ÄRLIGT TALAT ATT MAN INTE SER ATT BILDEN ÄR REDIGERAD?

OCH FÖRRESTEN OM NU HENNES BEN SER SÅDANA UT I VERKLIGHETEN ÄR DOM NÅGOT KONSTIGT BYGGDA OCH I SÅDANA FALL HADE JAG HELLRE SAGT ATT JAG PHOTOSHOPAT MINA BEN TILL ATT SE UT SÅ!

FÖR VEM FAN VILL HA SÅDANA BEN?

KAN MAN GÅ MED BENEN SÅ???

BARA MAN SER SMAL UT PÅ BILD VERKAR DE KVITTA HUR FAN FORMEN PÅ BENEN SER UT

UPD:
1 TIMME SENARE:
(SKRATTAR FORTFARANDE)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har faktiskt inte photoshop, hon letade efter folk som kunde hjälpa henne fixa det häromdagen...Såatteh, nej. Tänk på att hon är 14-15 år och väger 45 kilo, man kan faktiskt vara så benig...och kobent.

2009-08-22 @ 00:19:24
URL: http://hurricanejinx.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att du e avundsjuk, för varför skriva så annars att du INTE e avunsjuk det e ju lite konstigt

2009-08-25 @ 20:19:02
Postat av: Sandra

Hejj, skulle bara säga att jag tycker din blogg är kul att läsa och jag läser den dagligen (a

2009-11-25 @ 08:46:26
URL: http://sssandrax.blogg.se/
Postat av: Anna

shit...

Roligt att läsa bloggen din iaf :)

2009-12-04 @ 23:42:42
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: sophie

fan vad synd jag tycker om de som tror att hon ser ut så. även om hon gör det så är det bara fult? kom igen, vem fan vill ha såna ben? när blev det snyggt att vara ett skelett? som du säger i ett annat inlägg, konstigt att folk får anorexi när det finns tusentals små äckliga fjortisar bara i sverige som tror att det är "tufft" att hacka på folk med normala kroppar. de som tycker dessie ser normal ut här borde söka hjälp. FYFAN.

2010-05-03 @ 13:41:18
URL: http://miloo.se/sophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0